200 Pounds Beauty

200 Pounds Beauty


Hanna is a lip sync vocalist for Ami, the famous Korean pop singer. Even though she is always ignored because of her appearance, she has been a bright and lighthearted girl until Amy humiliates her in front of Sang-jun, her secret love. At last she makes a decision of a lifetime to have plastic surgery all over her body. Her unrequited love gets any return?
- Copycatat härifrån

Jag försökte att skriva en egen sammanfattning av den här filmen, men det gick inte speciellt bra och det slutade med att jag kopierade från internet. Idag såg jag den här filmen för andra gången, även om jag hoppade över en del som jag inte tycker om (sådana där pinsamma scener där man önskar att huvudpersonen faktiskt kunde lyssna på en) och sådant. Jag tycker om den här filmen. Purr.

Dessutom har den en underbar låt som OST!

Kom Ah-Joong - Maria


Kommentarer
Postat av: Liza

Hahaha älskar den här filmen!

2010-09-13 @ 14:07:20
URL: http://liiitza.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback