Gran Tornio



Har just kommit tillbaka från bion efter att ha sett den här filmen med skolan.
Otroligt bra film!

"Den missnöjde krigsveteranen Walt Kowalski (Clint Eastwood) ämnar förbättra sin granne Thao, en ung hmongsk tonåring som tillsammans med sin kusin, en gängmedlem, försökte stjäla Kowalskis mest älskade ägodel: hans Ford Gran Torino -72. Med tiden kommer han att tycka om den blyge pojken och hans familj och en vänskap börjar gro."

Se den. Finns både en del komiska scener, t.ex. en där jag började skratta så att personen snett framför mig (dvs Simon) vände sig om, men även scener som verkligen är... öh... jag vet inte? Gripande? Hahaha.


Bara för att Thaos syster (Sue, spelad av Ahney Her) är snygg, teehee.


Kommentarer
Postat av: Gacchan

va hon ju int alls de.

låter inte så intressant.

2010-03-25 @ 15:33:29
Postat av: Liza

HAHAHA BILDEN! x'D



Men jag älskar filmen!

2010-03-28 @ 17:05:28
URL: http://liiitza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback