Blö.

10 KAN

Kan du röra på öronen?
Det här kallar jag hemlighetsstämplad information.

Kan du slicka dig på näsan?
Nä.

Kan du kolla i kors med ögonen?
Öh.


Kan dina föräldrar lita på dig?
HE HE HE... klart de kan.


Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
Problemet är att jag skulle glömma bort mig och börja muttra saker för mig själv.


Kan du vara på fest utan att dricka?
Jag har aldrig druckit.


Kan dina vänner lita på dig?
Jovars.


Kan du tänka dig att pierca naveln?
Nej.


Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Ja.


Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Ja.


Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Ja.


Har du ett syskon?
Nej, men jag har fyra.


Har du varit full den här månaden?
Nej.


Har dina föräldrar ljugit för dig?
Ja. De ljög om tomten... och sen ljög de om mitt rum...


Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
Klart jag har.


Har du borstat tänderna den senaste timmen?
Nej.


Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Nej.


Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Nej.


Har du ljugit på någon fråga än då?

Nä.


Tjugo VEM


Vem älskar du?

JAG ÄLSKAR HELA VÄRLDEN! DIG MED! JA, JUST DU!!

Vem är den bästa artisten?
GACKT.

Vem pratade du senast i telefon med?
Den som ändå visste!

Vem är snyggast i världen?
GACKT.


Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Min nalle, för då kan jag stjäla tillbaka pengarna sen.

Vem är snällast i världen?
Jag.


Vem vill du prata med?
Ptja. GACKT? XD


Vem kan du berätta allt för?
Ameh ameh ameh... Gacchan? D:

Vem hatar du?
Hata är ett starkt ord.

Vad blir ditt namn baklänges?

Ellebasi.


Har du gjort en snöängel i år?
Nej.


Har en dröm gått i uppfyllelse?

Kanske.


Tycker du att sengångare är söta?

SENGÅNGARE HETER SLOTH PÅ ENGELSKA, AHA AHA. Hur kan man inte tycka att de är söta?


Har du någon gång testat karate?

Nä.


Första sporten du gick på?

Lol.


Minimorötter eller pommes frites?
CLEMENTINER! Åh, jag känner behovet komma krypandes... AHHH.


Vad längtar du mest till just nu?

FREDAG.

Hur gammal har du tänkt bli?
13.


Har du haft vattkoppor?
Ja.


Vad drömde du inatt?
Det här


Vilken tv-serie är bäst?

House.


Vad åt du senast?
Pannkaka.


Höga eller låga strumpor?

Lagom.


Vad är du mest rädd för i hela världen?

Fjortisar :[


Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
DEt händer.


Vad har du för färg på ditt påslakan?
Jag har inte röntgensyn.

Bikini eller baddräkt?

ORKA.

Snyggaste läraren?

Ingen av mina lärare är snygga, sorgligt nog.

Är du mörkrädd?
Nej.

Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
Aldrig hänt.

Riktig gran eller plastgran?

Plastgran.

Tänt eller släckt när du ska sova?

Släckt.

Godaste drickan till frukosten?
Beror på vad man äter.

Vill du bli president?
Nej.

Har du spelat tjej i en teater?

Jag var Gretel i Hänsel und Gretel (dvs Hans och Greta) i sjuan. Jag ägde... eller?

Duscha eller bada?

Sova.

Har du gråtit i skolan nån gång?
Ja.

Sjunger du på toa?

Nä, jag läser tidningar.

Vilken färg har din jacka?

Gråblåbajs?

Använder du långkallingar?

Jupp.

Är du höjdrädd?
När jag måste.

Vilket land vill du åka till?
Japan.

Vad var det senaste som fick dig att skratta?

Minns inte.

Vad ska du göra NU?
Göra klart det här, pucko.

Har du sett din bästa vän gråta?
Inte på grund av att hon varit ledsen i alla fall.

Vad åt du senast?

Jag har inte ätit något sen förra gången den här frågan dök upp.

Har du fått någon komplimang idag?
Nej.

Har du varit med i en rättegång?
Nej.

Är du polare med grannarna?
Nej.

Vilka språk talar din mamma?
Svenska, lite lätt engelska och... franska när hon känner för det.

Vilka länder har du bott i?

Sverige.

Senaste piercingen?

Har ingen.

Gay?

Varje dag.

Har du däckat/spytt för att du druckit?
Nej.

Har du äggat ngn?

Tveksamt.

Har du täckt någons hus med toalettpapper?

Nej.

Suger det här?
...vad suger det i så fall?

Har du varit på stranden?
Inte sen... ett tag sen.

Minns du din/dina musiklärares namn?

Anna-Sara (typ), Per, Patrik och Erika. Fler än så har jag inte haft.

Hur bra är din syn?

Kass.

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

Om de är mätta.

Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?

"Vilken av dem?"

Har du varit utomlands?
Räknas Danmark och Finland?

Var är dina syskon just nu?

Stockholm (tror jag), Umeå, Vännäs och... i andra änden av huset.

Vad var den senaste drömmen du minns?
Det jag drömde inatt.

Vilken tid gick du upp i morse?

Strax före elva tror jag.

Vad ska du göra i helgen?

Time will tell.

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?

"*sucka*"

Vem är den senaste kändisen du tog på?

Jag tafsar inte på kändisar.

Vad finns i din bakficka?

I hez no bakfickor.

Har du färglinser?
Nepp.

Vad gjorde du kl 2 inatt?

Försökte somna.

Vad är det första du gör på morgonen?
Kollar klockan.

Vad ska du göra efter det här?
LAST.FM! FINALLY.


Kommentarer
Postat av: D

"Kan du röra på öronen?

Det här kallar jag hemlighetsstämplad information."



Hahaha.

Du kan berätta allt för mig, yesh!

2010-01-05 @ 20:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback