Drömmar

Inatt drömde jag bara störda drömmar.

Först så satt jag och Robin på toa tillsammans, samtidigt, och läste GameReactor. Det var lite... wtf?

Sen så dog jag. Inte på grund av det utan... jag dog bara. Då blev jag ett spöke och jag hade en katt som älskade mig (trots att jag var ett spöke och den var jättegosig och jättefin *__*). Så då ville jag att mamma skulle låta mig byta identitet så att jag kunde gå ut nian någon annanstans. Hon gick inte riktigt med på det (hon satt vid datorn och var inne på facebook... tror inte jag fick något svar XD), så jag stack till skolan ändå. Dock så var jag osynlig (!!) och kunde göra mig synlig för de jag ville, när jag ville. Aja, tydligen så skulle vi ha prov i hemkunskap då (även om vi redan fått slutbetyg i det o_O) och jag kunde absolut ingenting. Då tänkte jag "jag är död, jag behöver inte göra sådant här" och så stack jag och pratade med svenskläraren istället. Hon tyckte att allt var otroligt festligt.
Problemet var att en tjej envisades med att hon såg mig, fast det gjorde hon inte för att jag var osynlig! Hon sade att jag såg ut som en nunna. Öhh... så då gick jag och sydde på min kimono istället. Jag tror att jag for hem sen och gosade med min katt, för den var med väldigt mycket, även om den alltid var hemma och inte i skolan. Dock har jag glömt vad den hette, snyft.


Någon som vill tyda den här drömmen? :D

Typ första gången på åratal jag kommer ihåg så mycket av en dröm, lol.

Kommentarer
Postat av: D

Haha w000t

2010-01-05 @ 12:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback