Idol 2009

 

Ikväll börjar Idol 2009. Det roligaste är att se hur folk skämmer ut sig. När de kommer och uppenbarligen inte kan sjunga och dylikt. Dock var det roligare med den gamla juryn, eftersom de var hårdare. I och för sig körde de lite med personangrepp och så, men whatever. Det var roligare.

 

Jag har följt idol sen det började, dvs 2004 (om jag inte minns fel). Och eh... tänk om GACKT skulle dyka upp mitt i allt. Om de skulle säga att han inte sjunger bra skulle jag personligen stycka dem lite diskret i ett hörn. Seriöst!


Kommentarer
Postat av: D

Jag har också haft den tanken på att GACKT skulle dyka upp XD XD Eller i typ ESC, om Japan var med 8D

2009-09-08 @ 15:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback