Män som hatar kvinnor

 

Jag började skratta när hon skrek "fitta" en gång. Jag tror inte att det var tänkt att man skulle skratta just då. Jag tror inte att det var tänkt att man skulle tänka på Gackt/Stry när hon blev våldtagen heller. Ljudet var i alla fall tillräckligt bra. I många svenska filmer hör man (jag) oftast inte vad de säger (om man inte ser på bio där ljudet är överdrivet högt).

 

Den var rätt bra. Om jag måste ge den från 1-10 så får den väl... en sjua. Den hade spännande delar, men det finns ändå många filmer som är bättre på ett annat sätt. Dessutom sade hon fitta vid roliga tidpunkter. Han var hårig...

 

Tror förresten att det aldrig har tagit så lång tid för mig att äta choklad som när jag såg filmen. När det var tjugo minuter kvar (om inte ens det) av filmen åt jag upp den sista biten. Då hade jag ändå börjat kanske en timme innan filmen ens börjat. Det brukar aldrig ta lång tid för mig... men whatever.


Kommentarer
Postat av: D

Hahahaha, om du menar då hon blev slagen och skrek fitta så skrattade jag också. Hahahaha.

2009-08-30 @ 11:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback