Moop

Jag kommer från: Umeå
Jag heter: Isabelle
Hur gammal är du: 17
När fyller du år: 1a november
Tycker du om någon just nu: Nej
Om fem månader: är det snart julafton!
Jag samlar på: böcker
Gröna eller röda äppeln: Röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jag ringer inte folk
Gillar du golf: Kan jag väl inte påstå
Vilken tid gick du upp idag: Kvart över fem.
Har du sovit i din egna säng inatt: Jop.
Har du strumpor på dig nu: Jop
Hur svarar du i telefon: "Hallå?"
Vad ska du göra ikväll: Inget planerat
Vad ska du göra imorgon: Åka bil, besöka något slott och checka in på Gekås!
Var vill du bo när du blir stor: Inte den blekaste. Gärna i Sverige.
Är det okej att gråta: Ja
När grät du senast: Spenderade halva bilresan till Norrköping åt att torka tårar men å andra sidan var det för att jag gäspade hela bilresan...
Vilken årstid tycker du bäst om: Sensommar eller tidig höst.
Laddar du ner musik och film från Internet: Ja
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara kanske, eller resa.
Bär du glasögon eller linser: Jop
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
När går du upp ur sängen typ en helgmorgon: När pappa blir less på att jag bara ligger och degar, vanligtvis vid 11-12.
Har du piercing: Nej
Vill du gifta dig: Ja varför inte
Vill du ha barn: Ja
Solar du ofta: Än så länge har jag solat 15 minuter den här sommaren!
Är du bra på att laga mat: Inte direkt.
Gillar du att dansa: Kan jag väl inte påstå
Är du flygrädd: Har aldrig flugit
Hur vig är du: På en skala från olympisk mästarinna till ovig så eh kylskåp.
Vilken är din favorit glass: Har ingen direkt favorit.
Bor dina föräldrar tillsammans: Jop
Har du tandläkarskräck: Nej
Är du morgon eller kvällsmänniska: Lagom
Vilken ögonfärg har du: Blå
Vilka hår färger har du haft: Brunt
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jop
Biter du på naglarna: Nej
Är du beroende av något: Fanfiction? Haha.
Röker du: Nej
Hur ofta tränar/motionerar du: Drygt 3 gånger i veckan om inte livet (aka mamma) kommer emellan!
Senaste låt du hörde: Minns inte.
Vad gör du på helgerna: Sover
Har du kysst någon under den senaste veckan: Nej
Vad var det senaste du sa: "Vad nu?"
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej
Vem kramande du senast: Desirée
Saknar du någon nu: Nje
Hur många lampor har du i ditt rum: Hade kunnat räkna om jag hade varit hemma!
Vem ringde dig senast: Halebop
Var du glad igår: Jo det tror jag, lite arg där när det var strömavbrott men det löste sig!
Sminkar du dig: Nej
Känner du någon som har tagit självmord: Nej
Har du somnat i skolan någon gång: Jop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback