Melodifestivalen 2011

Det här är alltså alla sms jag skickade till Desirée (utan att få något svar förrän efter det sista) under finalen av Melodifestivalen (för jag är svensk och jag ser på Melodifestivalen varje år, även om jag blir lika förbannad varje gång).

20:18
Danny sjunger "club" över 50 gånger. Jag och mamma räknade.

20:50
Jag vill ha det som Swingfly tagit...

20:55
Vad långa klänningar alla har. Jag som ville ha lite troschock!

21:02

Jag bräker alltid fram Saade.

21:14
Richard: Det här kommer ni aldrig se eller höra igen.
Jag: Youtube.
Mamma: SVTplay

21:17
Är Ola Salo rakad under armarna?

21:21
Gillar att de byter bakgrund bakom Adam för varje land.

21:41
Deras version är bättre än originalet. LOL.

21:55
Jag är serb från och med nu. Fuck Sverige


Och för er som undrar - nej, jag har varken intagit alkohol eller droger.
Och ja, jag vet att det stavas Rickard och inte Richard.
Jag hade tänkt lägga det här i kategorin "musik" men sen insåg jag att det inte förtjänar en plats där.

Kommentarer
Postat av: D

Jag fattar inte, vad är det som Swingfly har tagit?

2011-03-13 @ 11:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback