Aboba.

1. När grät du senast? - Minns inte.

2. Har du lätt för att bli kär? - Nej.

3. Vilken låt är bäst just nu? - SHINee - Quasimodo eller Love Pain, eller Life.
4. Är du snål eller generös? - Beror på.

5. Sarah Jessica Parker eller Jessica Biel? - Jag vet inte vilka de är ens.

6. Vilken är din absoluta favoritgodissort? - Äter inte godis, men choklad är kickass.
7. Är du en öppen och ärlig människa eller är du den som är mer tillbakadragen? - Beror väl på.
8. Vad tar du med på en fest? - Festar inte.

9. Har du ett bra självförtroende? - Varierar.

10. Nämn tre snygga kvinnliga modeller. - Jag hade inte kunnat ens om jag velat.

12. Hur får man kontakt med dig om man vill visa intresse? - PRATA MED MIG.

13. Nämn en artist som du tycker ser riktigt bra ut. - GACKT.

14. Ta din mobil och bläddra fram till kontakt 16, vad heter kontakten på din mobil? - Marianne Nyberg

15. Hur ska du fira alla hjärtans dag? - Firar inte och hallå, det känns lite väl tidigt att börja planera elva månader i förväg.
16. Hur bor du, villa, lägenhet, radhus? - Villa.
17. När drack du alkohol senast? - Öhh, när pappa fyllde år, tror jag.
18. Vad har du för märke på din mobiltelefon? - Huawei

19. Nämn tre saker som gör dig riktigt glad. - Musik, människor som jag tycker om och.. jordgubbscheesecake. Hahaha.

20. Bästa boken du läst? - Jag tycker väldigt mycket om Cody McFadyens böcker, men jag kan inte välja en av dem. Alla är så himla bra.

21. Nämn dina närmsta vänner. - Desirée. Har egentligen inge andra.

22. Vad har du för planer för denna dagen? - Sova.
23. Vad är ditt yrke, jobbar eller pluggar? - Pluggar.

24. Hur många barn vill du ha? - Det beror på.
25. Har du någonsin älskat en person (förutom familj och vänner)? - Tror det.

26. Vilka länder har du besökt? - Sverige, Danmark och Finland.
27. Nämn 3 saker som gör dig riktigt arg. - Ärligt talat så kommer jag inte på tre saker just nu.
28. Brad Pitt eller Orlando Bloom? - Alltså, vadå, vem av dem som är snyggast? Eller bara generellt? Jag tycker om Brad Pitt, men Orlando Bloom ser bättre ut.

29. En typisk utekväll för dig, hur ser den ut? - Föredrar att inte lämna huset, haha.

31. Vad anser du om att tjejer och även killar viker ut sig i tidningar osv?- Det är väl upp till dem vad de vill göra med sina kroppar.
32. Film hemma eller bio? - Film hemma.
33. Vem fick du senast sms av? -  Julia
34. Vem ringde du sist? Det senaste samtalet jag gjorde från min mobil är till mig själv. Hur i hela friden kan man ringa till sin egen mobil? Tre gånger dessutom!
35. Hur är ditt humör just nu? - Blandade känslor.
36. Om du fick ändra en sak på ditt utseende, vad skulle det vara då? - Uh.

37. Är du i någon form av förhållande just nu, dejtar, kk, tillsammans? - Nej.

38. Är utseende viktigt för dig? - Beror på i vilket sammanhang vi pratar om. Mitt utseende eller andras utseende? Det är inte direkt så att utseende är så viktigt att jag väljer mina vänner utifrån det.

39. Hur många konserter har du varit på? - Kan räkna dem på nåja, två händer i alla fall.

40. Något du inte kan leva utan? - Luft, näring och sånt, du vet.
42. Tycker du att folk kan och ska se upp till dig? - Fysiskt jodå, men annars... Folk kan se upp till mig, sure, men jag förstår inte varför de skulle göra det.

43. Om du fick chansen att flytta till Hollywood, hade du gjort det då? - Beror på omständigheterna.

44. Vad tycker du om adoption? - Jag är för adoption.

45. Åldersskillnad i förhållande, okej eller inte? - Sure.

46. Trivs du med ditt liv just nu, eller du vill göra några ändringar? - Finns många ändringar jag skulle vilja göra, men sure, det fungerar.
47. Hur länge varade ditt längsta förhållande? - Några år, minns inte exakt.
49. Vilken kändis har du fått höra att du är lik? - None.
50. Nämn 3 saker inte många vet om dig. - Jag grubblar alldeles för mycket, hatar att ha långa naglar och har väldigt lätt för att skrämma upp mig själv.


Kommentarer
Postat av: D

Hahaha, jag skrämmer också upp mig själv lätt 3: Och grubblar alldeles för mycket.

2011-03-11 @ 21:31:35
Postat av: Chiaki

sv. jaa jag har sett den listan!! Finns massor av såna listor och jag vet inte vad jag ska tro längre.

jag har hört att ännu fler hsj medlemmar och andra är skadade. Det gör mig orolig att jag först bara hörde att Yuto var skadad, medan alla andra var ok. Nu är plötsligt många skadade, så jag vet inte om jag kan lita på när det står att nån är ok!

Det är hemskt att inte veta :(

Är alla dina idoler/favoriter/vad man nu säger.. okej?

2011-03-12 @ 11:26:43
URL: http://xchiaki.blogg.se/
Postat av: Chiaki

sv. aah ungefär samma här. Först läser man att nån är okej, sen står det att den personen är skadad. men dom är vid liv, nån e på sjukhus och så, har inte hört om att nån kändis alls skulle vara död.

2011-03-12 @ 11:52:40
URL: http://xchiaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback