Skolarbete

Jag börjar skolan på onsdag. Jag har haft nästan tre veckor på mig att göra allt skolarbete det är tänkt att jag ska ha gjort under lovet. Gissa när jag började? Ja, idag. Vilket betyder att jag måste spendera dagen med att skriva en bokrecension till engelskan och försöka skriva dikter. Precis vad jag vill spendera min näst sista lediga dag genom att göra, verkligen.

Det som är bra är att nästan alla andra har börjat skolan, vilket betyder att jag inte kommer ha någon att chatta med och då har jag inte så mycket mer undanflykter. Då måste jag plugga. Usch.


Kommentarer
Postat av: D

KKÄMPA PÅ GULLET OCH LYCKA TILL. EY, KOMMENTARRUTAN ÄR TYP VIT, OCH TEXTEN OCKSÅ. JAG KAN INTE SE VAD JAG SKRIVER AHHHH GJKFDLJGLSL OJ.SAN

2011-01-10 @ 16:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback