Oh nom nom

Jag: Mamma, firar vi något?
Mamma: ?
Jag: Du har gjort gröt OCH kladdkaka.
Mamma: Mjölken gick ut igår så jag gjorde gröt för att göra av med den.
Jag: Kladdkakan då?
Mamma: Smöret gick ut den 19:e och äggen den 21:a.

Vi äter i princip bara gröt och pannkaka när mjölken håller på att gå ut. Kladdkaka äter vi vanligtvis typ en gång om året T_T Passande nog så pratade jag och Elina om kakor, bakelser, tårtor och godis hela dagen idag typ. Vi stod utanför ett konditori och dreglade över tårtorna som stod i fönstret, haha.

Och ifall ni undrar, nej, jag äter inte kladdkaka nu. Jag äter fruktsallad.
Banan och kiwi <3

Kommentarer
Postat av: D

Hhahaha. gröt nom!

2011-01-26 @ 20:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback