Listaaa

FAVORIT
Rum i huset? - Mitt rum, eller allrummet på övervåningen. Det är ganska mys där.
Typ av musik? - Mestadels asiatisk musik, allt från rock till pop och rnb. 
Månad? - Augusti kanske.

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - Nej.
Köpt någonting? - Nej.  
Sagt "jag älskar dig"? - Ja.
Träffat nån ny person? - Nej.
Saknat någon? - Ja.
kramat någon? - Ja. 

SENASTE
Låt du hörde: Norah Jones - Turn them
Film du såg: Minns inte, men jag såg på ett avsnitt av Angel för ett tag sedan! Sense and sensitivity
Mat du åt: Pasta och någon skum sås.
Människa du slog: Elina
längsta bussresa? Räknas bussresorna till/från skolan på drygt en timme? Annars hem från Lycksele.

PERSONLIGHET
är du blyg? - Beror på sammanhanget.
är du smart? - Inte direkt.
är du långsam? - Beror på sammanhanget.
är du stressad? - Nej, inte speciellt
är du tålmodig? - Nej.
är du djup? - Vi har djupa konversationer om bajs på formlektionerna.
är du öppen? - Beror på. 
är du ärlig? - Om jag vill. 
är du positiv? - Beror på vilken sida jag vaknar på.
är du rolig? - Nja.
är du ansvarsfull? - Om jag vill.

VÄNSKAP
har du svikit en kompis? - Ja 
har du förlorat en bästa vän? - Ja
har du sagt att du älskar en kompis? - Ja
har du sovit med en killkompis? - Nej
har du sovit med en tjejkompis? - Ja
har du pussat en av samma kön? - Nej
har du slagit en kompis? - Ja, men inte seriöst
har du en kompis som vet allt? - Nej
har du berättat hemligheter? - Ja

KÄRLEK
har du blivit sårad? - Ja
har du krossat någons hjärta? - Jag vet nte
har du gett någon ditt hjärta? - Nej 
har du "playat"? - Nej
har du sagt att jag älskar någon och menat det? - Ja
har du sagt att jag älskar någon, och ljugit? - Ja
har du varit otrogen? - Nej.

FAVORITER
favoritlåt just nu: SHINee - Fly High 
favoritpryl: Har ingen specifik favoritpryl.
favoritfilm: Har ingen direkt favoritfilm.
favoritlärare i skolan: Yoko
favoritplats: Hemma
favoritfrukt: Kiwi eller röda äpplen

ÖVRIGT
har du sytt? - Ja
har du opererat dig? - Ja
har du cyklat omkull? - Ja
har du sjungit i duschen? - Ja
har du hoppat bungyjump? - Nej
har du fobi för något? - Myror kanske
har du varit på begravning? - Nej
har du sagt att du hatar någon? - Ja

LIVET
svart eller vitt: Vitt
rött eller blått: Rött
skriva eller tala: Skriva
vatten eller cola: Vatten
mobil eller mp3: Mobil
snygg eller charmig: Charmig
lösgodis eller choklad: Choklad
frukt eller grönsak: Frukt
film eller serie: Serie
festa eller softa: Softa
sommar eller vinter: Sommar
fredag eller lördag: Lördag
ljus eller lampa: Ljus
övervikt eller undernärd: Normalvikt?
kärlek eller vänskap: Vänskap
bio eller hemmakväll: Hemmakväll, gillar inte bio så mycket

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: Jag
Såg dig gråta: Vet inte
Fick dig att gråta: Vet inte
Du gick på bio med: Familjen
Du gick på stan med: Elina kanske
Skällde på dig: Förmodligen pappa
Skickade ett e-mail till dig: Biblioteket

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Ja
Bråkat med ditt husdjur? - Har inget djur

SAKER
Vad är du mest rädd för? - Jag vet inte.
Vart vill du gifta dig? - På ett fint ställe.
Vad hatar du verkligen? - Jag vet inte
Har du varit kär? - Vet inte
Gillar du att ha folk omkring dig? - Ibland

STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - Ja 
Är du ensam nu? - Inte i rummet jag är i, nein
Några piercings/tatueringar? - Nej
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Peacock, haha
Vill du gifta dig? - Beror på!
Vill du ha barn? - Beror på!

Kommentarer
Postat av: D

Men wtf xD Du är ju den roligaste personen jag känner.

2011-01-28 @ 19:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback