Kärleksbrev

Idag när jag kom hem från Lycksele möttes jag av världens finaste kärleksbrev! Det var så otroligt romantiskt och smickrande att jag nästan började gråta - så rörd var jag. Det var skrivet på ett så underbart ljuvligt papper - ett halvt A4 rutigt papper utdraget från ett modersmålshäfte - som luktade alldeles underbart.

Jag skulle kunna fortsätta i evigheter och prata om det otroligt vackra brevet jag fått, men det skulle bara göra er avundsjuka. För det är JAG som har fått kärleksbrev och inte NI. SUCKERS!

Ni kanske undrar vem denne beundrare är och det ska jag minsann berätta! Det var från min finländska slav. Skämt åsido. Det var ett brev från Lene, som inte är min finländska slav - men drömma kan man ju alltid! Och kärleksbrev, jodå, det innehöll åtta hjärtan som jag med säkerhet kan säga att det är hjärtan och fyra saker som troligtvis är hjärtan, men några av dem ser mest ut som B:n. Det är fint! Brevet innehåller också väldigt djupa... saker... ...

Jag tror att jag ska vara tyst nu, men det var roligt att få brev i alla fall. Har inte fått ett riktigt brev på AGES.




Kommentarer
Postat av: Lene

Ew. Känns konstigt att skriva på Gackts face så här i kommentarslådan eller något. Jag ser ju inte ens vad jag skriver, typ. Vafan. :C

Aaaanyways, jösses vad melodramatisk du blev då! Och du luktade verkligen på pappret? Du är inte riktigt normal, du, men det är i och för sig ingen nyhet. Slav kan du vara själv. :C Och våga inte dissa mina missbildade hjärtan! De kan inte rå för att de är fula. Och visst, jag är ett geni, klart att jag lägger till lite extra här och där.



WE SHOULD LIEK, TOTALLY DO THIS EVERY WEEK.

2011-01-08 @ 03:08:06
URL: http://lenzu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback