Hej

VEM
Pratar du med på msn just nu? Julia
Ringde du senast? Bror
Ringde dig senast? Dolt nummer
Pussade dig senast? Uäk
Vill du kasta en sten i huvudet på? Livet, jk.
Saknar du mest just nu? Vet inte.
Är din bästa vän av samma kön? Desirée.
Är din bästa vän av motsatta kön? Dunno.
Ska du träffa imorgon? Eva-Lotta och min klass, I guess.
Umgicks du med senast? Om inte de i skolan räknas - Desirée.
Sov du med senast? Uh.


VEM
vem är i rummet med dig? Me, myself and I
Vem fick du senast sms av? Desirée
vem tänker du på nu? Fisk
pratade du senast i telefon med? Pappa
vems hus var du senast i? Desirées lägenhet
sa du senast "jag älskar dej" till? Tror att jag skrev det i mitt brev till Lene, fast på norska, haha
vem önskar du var med dig nu? Vet inte!
vem är din favoritsläkting? Ulf, haha
vem i din skola går dig mest på nerverna? Finns en drös, nämner inga namn.

VAR
var går du i skolan? Midgårdsskolan 
var är din telefon? I mitt knä
var är din mamma? På jobbet
var sover du? i sängen? ?
var handlar du mest? Jag handlar inte så mycket
var fick du tag i tröjan du har på dig? Fick den av mamma
vart åkte du senast bil? till/från Vännäs igår
var i ditt rum är du? Sitter utanför mitt rum ju


VAD
vad åt du senast? Tacobiff
vad drack du senast? Mjölk
vad är det för färg på dina byxor? Grå
var är den närmaste saken som är blå? Under soffbordet
vad gillar du mest med skolan? Folket.
vad har du på fötterna? Sockar.
vad är din favoritfärg? Röd
vilken film såg du senast? Såg delar av Rush Hour 2 igår
vad hör du just nu? Knappandet på tangenterna. Annars är det tyst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback