Whine

Liza:
No baby picture?? D:
I'm disappointed, Iz!

KLAGA LAGOM. FINE.


Glad, finurlig chubby unge, 7 månader gammal


Unge som stapplar omkring, ca 1 år gammal


Unge fyller 2 år och firar med att visa upp senaste modet.


Unge under bordet - den eviga favoritplatsen, 4-5 år gammal
Till vänster ser ni Rävis (och mina Kalle Anka-strumpor).
Det är Herkules häst på min och Rävis pyjamaströjor, ok.


Unge (med Erik i famnen) i tillfälligt rum, 4-5 år gammal
Unge börjar för övrigt växa i det rosarandiga linnet (som aldrig dör ut), win.
Det är alltså ett lekrum jag bor i - jag har aldrig ägt så där mycket leksaker, och den bruna nallen längst till vänster är inte min - DET ÄR MIN SYSTERS.




Kommentarer
Postat av: D

AWWWWWWWWWWWW TREDJE BILDEN. ELLER NEJ, ALLA BILDER FFS.

2011-02-24 @ 17:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback