SHhrdrhsha

Jag vet inte vad jag gör uppe och jag vet inte varför jag inte pluggar, när det trots allt åtminstone var anledningen till att jag skulle vara uppe. Imorgon (idag, fast bror och hans kompisar har kommit fram till att det inte är "imorgon" förrän man har gått och lagt sig (och vaknat), och eftersom jag inte har gått och lagt mig så är det imorgon och inte idag) har jag japanskaprov och jag har ingen aning om hur det kommer att gå. Det känns som om jag kan allt, eller ja, i alla fall det mesta, men det kommer troligtvis inte kännas så när jag väl håller på med själva provet. Jag har i alla fall lärt mig skillnaden på b och p (p = h-rad + cirkel, b = h-rad + "). Asballt. Jag har också lärt mig att stava jitensha (cykel). Nästan lika asballt, men inte riktigt.

Imorgon är det estetiskt projekt och jag är inte pepp på att dansa. Heck, jag kommer knappt ihåg vad vi gjorde i torsdags. Tur att jag har bra minne, liksom. Aja, det kommer nog gå jättebra. Kommer säkert gå jättebra på formen också, även om jag tappat bort min skiss på vad jag skulle göra. Äsch. Längtar inte riktigt tills på torsdag då vi ska sitta och jobba med lera när det är folk som svassar omkring och tittar på. Form i typ tre timmar också, mhm. Jag som tycker att två timmars form är alldeles lagom. Gud håller tydligen inte med. As.

Trots att jag har gått på Midgård i ett halvår nu så tycker jag fortfarande inte att det är okej att kliva upp klockan 6 på morgonen. Jag undrar om jag någonsin kommer att tycka det. Det gör inte saken bättre att min mobil alltid säger hur lång tid det är kvar tills alarmet ringer (när man ställer det). "Alarmet ringer om 5 timmar och 53 minuter". Depressing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback