Citat

I ett samtal om disneyfilmer
Pappa: Jag tyckte att den där Willy var bra.
Jag: Willy?
Pappa: Weeee.
Jag: WALL-E?
Pappa: Ja?

Jag: Köpte ni sånna där... -vrida hand och peka upp-
Pappa och Robin: ?????
Mamma: Knoppar till tv-bänken? Ja!
Robin: Jag tänkte skruvmejsel...

Jag: Jag vill ha en sån där... -göra random handgest som jag inte kan beskriva-
Pappa och Robin: ???
Mamma: Jag tror att vi har haft en sån!
Pappa: En vadå?!
Mamma: Jamen, en sån där glasslev som man gör kulor med.

Slutsats: Jag och mamma pratar samma språk.

Kommentarer
Postat av: D

Hahaha. Handgester is the shit.

2011-02-19 @ 19:15:46
Postat av: Liza

xDDD

2011-02-21 @ 01:08:04
URL: http://liiitza.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback