#26. Teachers.

Åhh, kan vi inte bara byta tema nu? Jag är less på att skriva om skolrelaterade saker.

Det finns några lärare som är jättebra, medan det finns några lärare som är helt värdelösa. Jag har till exempel ingen aning om vad min samhällskunskapslärare har sagt de senaste fem lektionerna, medan jag har full koll på allt min japanskalärare sagt. Visserligen är jag mer intresserad av japanska än samhällskunskap, men på högstadiet hade jag en lärare som till och med gjorde samhällsekonomi intressant. Min nuvarande lärare har inte lärt sig hur man gör det, vilket resulterar i att hon bara pratar och pratar och pratar. Lektion efter lektion...

Kommentarer
Postat av: D

"Åhh, kan vi inte bara byta tema nu? Jag är less på att skriva om skolrelaterade saker."



ÅH JAG MEEED.

2011-02-28 @ 17:00:13
Postat av: Maria

Det blev kocklinjen och gymnasiet på första val! (;

2011-02-28 @ 19:58:12
URL: http://tabincho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback