#24. What do you think of your school.

Jag tycker om min skola. Det är ganska trevliga lokaler, även om det är lite väl kallt och så i vissa klassrum, och det finns en awesome cafeteria där de säljer allt möjligt. Godis till och med, även om jag bara blir frestad av det och det suger, för jag äter inte godis. Uhh. De flesta lärare är bra. Eller nej, jag har en massa sinnessjukt värdelösa lärare som jag inte tål - men det vägs upp för det finns några som är sjukt bra. Typ min engelskalärare. Svenskaläraren är också ganska rolig, så jag ska citera honom senare i inlägget.

Jag trivs betydligt bättre här än vad jag gjorde på min förra skola, för det finns så mycket mer trevliga människor här. Dessutom är lektionerna, ibland, mycket roligare också. Sen finns det självklart de lärare som man inte tål (Anita, Eva-Lena, Maud...), men annars är det askalas.

Jag: Får man skriva 799 ord?
Lars-Erik: Jaa, man får skriva upp till 800 ord ju!
Jag: 801?
Lars-Erik: Jaa.
Jag: 802?
Lars-Erik: Jag kan tänka mig upp till 900 om det är bra skrivet, men om du skriver dåligt så får du inte skriva mer än 500 ord, för tänk att jag måste sitta och rätta de här på sportlovet och ni kommer sabba mitt lov om ni skriver en massa långa dåliga uppsatser.

Kommentarer
Postat av: D

Hahahaha läraren <3

2011-02-25 @ 15:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback