#22. Favorite genres (in music, movies, books).

Musik: Jag lyssnar på allt möjligt när det gäller musik. Jag lyssnar på pop, samtidigt som jag lika bra kan lyssna på metal och rock.

Filmer: Jag tycker om lättsamma filmer, som romantiska komedier. Fast det är bara om jag ska se på film tillsammans med de i min familj, för annars vill jag se andra filmer. Den enda genre jag inte tål är skräckfilmer. Jag vill inte bli ihjälskrämd.

Böcker: Jag har haft olika perioder där jag läser olika sorters genre av böcker. Ett tag läste jag bara fantasy och ett tag läste jag mycket deckare. Just nu har jag ingen speciell favoritgenre, för det varierar ganska mycket. Ibland vill jag läsa fantasy och ibland vill jag läsa Cody Mcfadyens kriminalare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback