#20. Your childhood.

Jag föddes som det femte barnet i min familj. Det innebär att jag har fått stå ut med att ha fyra monster som äldre syskon - på gott och ont. Jag menar, som yngst behöver man bara tvinga fram ett par krokodiltårar och så får man som man vill. It works, I tell you.

När jag var liten så var min mamma dagmamma och det ledde till att jag lärde känna två killar. Tillsammans blev vi järngänget (tillsammans med en kille till, ibland, men han var som... de tre vännerna och Jerry, liksom, han hörde inte riktigt dit) och vi umgicks dagligen tills vi började förskolan. Där hittade jag min första tjejkompis, woho! Vi var bästa vänner i fyra-fem år, sen bara uh no.

Jag har bott i samma hus sen jag föddes, och på den tiden har jag bott i fyra olika rum. Fast egentligen är det bara tre, eftersom mitt nuvarande rum är mitt gamla rum ihopslaget med min systers gamla rum. Ptja... Jag har inte så mycket mer att säga. Jag var snäll som barn, okej? När några tjejer i min klass stoppade ner maskar i en hink med vatten för att se om de blev längre så stod jag och skrek att det var djurplågeri. Det var i ettan eller tvåan. Win.

Kommentarer
Postat av: D

"När några tjejer i min klass stoppade ner maskar i en hink med vatten för att se om de blev längre så stod jag och skrek att det var djurplågeri. Det var i ettan eller tvåan. Win."



hahaha AWWWWWW.

2011-02-21 @ 19:28:38
Postat av: Liza

No baby picture?? D:

I'm disappointed, Iz!

2011-02-22 @ 04:25:07
URL: http://liiitza.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback