#2. Your first love.

Han hette (heter) Anton och vi var tillsammans en himla massa år när vi var små. Träffade honom första gången den 2 november 1994, på BB. Han är nämligen född dagen efter mig och han låg och skrek en massa och störde mig och mamma. Dum.

Senare blev han dagbarn hos min mamma och han var min bästa vän (och vi blev även tillsammans... någon gång och var fast beslutna om att vi skulle gifta oss när vi blev äldre, haha) tills någon gång efter att vi börjat skolan. Vi var tillsammans till och från tills i fyran. Sen bytte han skola i sexan och flyttade till stan. B

Numera hejar vi i alla fall när vi möts i korridorerna på skolan, haha, och överallt annars när vi möts. Typ i Kungspassagen igår.

Kommentarer
Postat av: D

"Han är nämligen född dagen efter mig och han låg och skrek en massa och störde mig och mamma. Dum. "



HAHAHAHAHAHAHA. Kärlek börjar alltid med bråk :(

2011-02-03 @ 15:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback