#11. A picture from last year and now. How have you changed.

27 januari 2010                                                         30 januari 2011

Hahaha.
Well, okej. Jag har bytt frisyr som sist och blivit lite seriösare (eh, eller?). Jag är lite road över att jag har samma tröja på mig idag som jag hade på den första bilden, även om den är betydligt mer urtvättad nu jämfört med vad den var då.

Den högra bilden ritade jag av till en skoluppgift, det var därför jag försökte se snäll(?) ut.

Kommentarer
Postat av: D

Hahahaha. Ofta du inte har haft din lugg längre än så.

2011-02-13 @ 13:29:25
Postat av: Liza

Sööt ^__^

2011-02-15 @ 17:52:14
URL: http://liiitza.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback