#1. Introduce yourself.

Hur gammal är inte den där bilden? o_O

Jag heter Isabelle (ja, med ett e på slutet och ja, jag blir irriterad när folk glömmer det) och jag är 16 år (fast på insidan är jag 5). Bor tillsammans med en av mina bröder (har totalt fyra syskon - två bröder och två systrar) och mina föräldrar i ett blått hus beläget i en by mitt ute i ingenstans. Jag går första året på Bild och Form-linjen på Midgårdsskolan i Umeå.

På fritiden spenderar jag min tid genom att läsa fanfiction, sitta vid datorn, skriva, rita, lyssna på musik och psyka min familj genom att skratta för högt (och för mycket). Ibland, men ytterst sällan och väldigt motvilligt, pluggar jag också. Mest matte. Nästan bara matte, faktiskt. Vilket påminner mig om att jag egentligen borde göra hemtestet i matte vi ska ha gjort tills på måndag, men det är ju faktiskt massa dagar kvar tills dess.

Jag är väldigt bra på att skjuta upp saker, spendera alldeles för mycket tid åt att läsa fanfictions och hänga på tumblr, vägra kliva upp (jag vaknade 6 i lördags, men det är inte okej att kliva upp före tio, så jag klev upp elva), störa mina kompisar på lektionerna så att de gör lika lite som jag gör, skratta åt saker som ingen annan tycker är roligt och en drös med andra (ovärda) saker.

Uppenbarligen så gillar jag parenteser också.

Kommentarer
Postat av: Liza

HAHA ARE YOU MY LOST TWIN? <3

2011-02-07 @ 16:28:13
URL: http://www.liiitza.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback