Sad.

Jag saknar – löpbandet. Y U DUN BE THERE FOR MEEH? YYY?
Jag pratar – i princip oavbrutet.
Jag skrattar – åt allt och ingenting.
Jag tycker om – livet.
Jag avskyr när folk – är elaka.
Mina närmaste vänner är – awesome.
Min första vän hette – Anton.
Min favoritfilm är – en bra film!
När jag borstar tänderna – lutar jag mig mot handfatet och när jag sedan går på toa blir jag alltid lika häpen över att jag är iskall på det ställe som lutats mot handfatet. 
När jag lagar mat - blir det inte mycket mer än mat som man bara värmer i mikron.
Jag är rädd för – många saker.
Jag önskar – att det här lovet är längre än vad det är.
Den värsta känslan är – en jobbig känsla.
Den bästa känslan är – känslan av att vara nöjd.
Jag vill – duscha.
Jag är bäst på – att spendera så mycket tid på att göra ingenting.
Jag är sämst på – att plugga.
Jag kommer alltid att vara – Isabelle.
Det finaste som finns – är fint.
I sommar – ska jag göra saker.
Sist jag grät var – för ett tag sedan, minns inte när. 
Jag kan – skratta. No kidding.
Min mobiltelefon är – på mitt sängbord om den inte har rymt.
När jag vaknar på morgonen - konstaterar jag att jag inte alls behöver kliva upp (än). Det gäller inte bara på helgerna/lov, utan alltid. Jag vaknar alltid innan min klocka ringer.
Innan jag somnar – brukar jag försöka tänka på något vettigt, men jag lyckas aldrig.
Just nu tänker jag på att - jag borde kolla vad Desirée skriver till mig på msn. 
Bebisar är – skrynkliga.
Mitt första barn – existerar inte än.
Det fulaste som finns är – riktigt fult.
Jag har aldrig – rökt.
Idag har jag – tillbringat alldeles för många timmar i sängen.
Jag vill verkligen – få bra betyg på japanskaprovet vi har på tisdag, men det betyder att jag måste börja plugga (idag) och det vill jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback