Aboba

Hur gammal är du om fem år? - 22.
Vem var den sista du träffade? - Robin kanske.
Hur lång är du? - 177 cm.
Vilken var den senaste film du sett? - Rush Hour. 
Vem ringde du senast? - Pappa
Hur löd ditt senaste sms och till vem? - "Jaa, jag gör ju det ;) Matmatmat!" till Maria.
Vad är dagens planer? - Läsa fanfics och plugga.
Föredrar du att ringa eller skicka sms? - Sms.
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? - Gifta.
När såg du senast din mamma? - Typ en timme sen.
Vilken ögonfärg har du? - Blå.
När vaknade du idag? - Någon gång mellan fem och halv sex.
Har du någon gång hittat en katt? - Hittat hur då?
Vilken är din favoritplats? - Beror på humör.
Vilken plats föredrar du minst? - Tror inte att jag har någon plats som jag verkligen inte tycker om.
Var tror du att du befinner dig om tio år? - Förmodligen i Sverige.
Vad skrämde dig som barn? - Monster och vampyrer.
Vem fick dig att skratta senast? - Robin eller mamma.
Är du för ung för att äga vinylskivor? - Nej, men jag äger inga.
Har du stationär eller bärbar dator? - Bärbar.
Sover du med eller utan kläder på dig? - Med.
Hur många kuddar har du i sängen? - Fem.
Hur många landskap har du bott i? - Ett.
Har du någon gång spytt på fyllan? - Nej.
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota.
Är du social? - Om jag är på humör.
Vilken är din favoritglass? - Har ingen direkt favorit.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? - Spara.
Tycker du om kinamat? - Tror aldrig att jag ätit kinamat.
Tycker du om kaffe? - Inte direkt.
Vad dricker du till frukost? - Proviva, mjölk eller vatten.
Sover du på någon särskild sida av sängen? - Mitten.
Kan du spela poker? - Nej.
Är du en beroendemänniska? - Delvis.
Känner du någon med samma födelsedag som din? - Nej.
Vill du ha barn? - Ja.
Kan du några andra språk än svenska? - Engelska.
Har du någonsin åkt ambulans? - Nej.
Föredrar du havet eller en pool? - Varken eller.
Vad spenderar du helst pengar på? - Riskakor.
Äger du dyra smycken? - Nej. Dyraste jag har kostade under 100 kr.
Har du någon gång testat narkotika? - Nej.
Vad var det senaste du stoppade i munnen? - Pannkakor.
Vem är den roligaste människan du känner? - Vet inte.
Har du några ärr på din kropp? - Ja.
Vad har du för ringsignal? - SHINee - Juliette
Har du kvar klädesplagg sen du var liten? - Jag har kvar ett par finskor.
Flirtar du mycket? - Nej.
Kan du byta olja på bilen? - Kan jag väl inte påstå.
Har du fått fortkörningsböter? - Nej.
Vilken var den senaste bok du läste? - De målade grottorna, eller något.
Läser du dagstidningen? - Om jag är på humör.
Prenumererar du på någon tidning? - Nej.
Dansar du i bilen? - Nej.
Vilken radiostation lyssnade du på senast? - Rockklassiker, tror jag.
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? - Svaren till hörförståelsen vi gjorde på engelskan idag.
När var du i kyrkan senast? - Skolavslutningen i nian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback