Skeptism

Jag var skeptisk den första veckan på Bild och form, men ju mer tid jag spenderar där tillsammans med BL1, desto säkrare blir jag på att jag har valt något bra! Vi har två bildlektioner i veckan och än så länge har de varit roliga. Det har inte varit något "åh ni måste rita perfekt åhh herregud", utan snarare mer... roligt. Det kanske bara är för att det är i början, men whatevah!

De andra lektionerna går också bra. Det enda ämne jag verkligen inte tycker om är datorkunskap. Det var hemskt. Japanskan är awesome. Engelskalektionerna och svenskan är lite mer än okej. EO är hyfsat roligt även om teaterläraren är lite smådryg i längden. Digibilden är awesome för våran lärare är kickass. Matten är också rolig, även om första riktiga lektionen var lite jobbig. Än så länge har vi bara räknat sådant som vi redan räknat i nian, så det känns superb! Dessutom har vi fina miniräknare.

Det är lite jobbigt att kliva upp klockan sex och inte komma hem förrän tidigast fyra, men det är liksom inte... så att det inte går. Jag har inte haft direkt svårt att kliva upp någon morgon. Visst finns det morgnar då man inte vill stiga upp, men jag vet att jag måste kliva upp när klockan ringer. Annars hinner jag inte till bussen.

Så jaa... Dock har jag ingen större lust att blogga längre, eftersom det enda jag gör på dagarna är att gå i skolan. Sen kommer jag hem... äter middag... sätter mig vid datorn... går och lägger mig. Ekorrhjul.

Imorgon blir det stora staden för att hämta hem soffan och för att dumpa min mobil på expert! Hoppas att jag får en ny direkt. Känns så jobbigt att vänta medan de ska laga. Nununu! Så att jag kan fixa Abduction igen och det awesome hiraganaspelet. Luvs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback