Halsont v3

Det är inte halsont längre. Det är en förkylning. Har ont i huvudet, ont i halsen, är lite snuvig och min hörsel har jag tappat på vägen. Det känns jätteskumt.

Pappa smsade och frågade hur jag mådde idag. Jag sa att det var sämre, varpå han svarade "Lycka till. Riong om det inte fungerar så hämtar jag dig. Slutar gärna tidigare."

HAN UTNYTTJAR MIG!
Neh, papa sneel.

Bror ropade nyss "DET ÄR FREDAG... OCH DU VÄCKER MIG TIDIGT <insert angryface>"
Han gick och la sig fyra... och sen skulle han upp halv åtta för att kunna skjutsa mig till bussen om en kvart. WELL, SKYLL DIG SJÄLV. Han kunde ha sagt "ta cykeln", vilket han i och för sig sa, men sen ändrade han sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback