FU

Jag borde gå och lägga mig och packa väskan och leta fram matteböckarna och packa upp klart och och och och.
Men jag ligger efter överallt (facebook, bloggar, GACKT-världen...) iom att jag nyss kom hem.

Tappade mitt busskort i fredags. Bittert.

Uhh. Har fått mitt CSN-kort idag. Coolt. Ehh... vill inte gå och lägga mig vill inte ha två mattelektioner och en redovisning och och och OCH EN FREAKIN DATORKUNSKAPSLEKTION. Jag kollade på kursmaterial på fronter. Jag hittade "Uppgifter i Word". FUCK NO. Det var vad JAG GJORDE I FYRAN. FYRAN. DET VAR FÖR SEX OCH ETT HALVT ÅR SEDAN KAY? JAG VET FORTFARANDE HUR MAN ÄNDRAR TEXTSTORLEK I WORD. OH GIVE ME A BREAK.

Jag vill inte kliva upp 6:11 imorgon och duscha och uuusch.

Så fort jag blundar ser jag Super Mario Galaxy och en massa star bits.

Åhhhh.
Justja, jag måste plocka fram kläder för imorgon också. Och se till så att jag får pengar och busskort av mamma.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Tacktacktaaaack! :D



Det där med rutorna verkar inte vara samma som det jag är ute efter, jag testade det, tyvärr :c Men jag får leta runt lite!

2010-09-27 @ 22:23:49
URL: http://nadjaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback