Duktig hest

Idag har jag:
Varit i skolan
Målat med torrpastellkritor (LUFS)
Gjort japanskaquiz
Pluggat japanskaglosor
Gjort ett hemprov i matte (jag hittade mest bara på saker)
Städat rummet
Packat inför imorgon (drar till Lycksele efter skolan, bb suckers)
Lånat Wild Ones (bok 5-10, LUFS)

Nu ska jag räkna de 6 sidor i matte som jag ligger efter, sedan packa ner japanskaböckerna och flytta över film till skoldatorn. Woop. Eh ja... om jag nu hinner det innan idol. Annars får jag göra det efteråt! Och jag får inte glömma att fixa en handduk också. En handduk som ryms i väskan. Hm!

SE SÅ DUKTIG JAG ÄR.
Jag har dessutom gjort digibilden som är till på onsdag och gjort svenskan som ska vara klar imorgon (på lektionen). Jag har inte skrivit PM om Solprinsen dock, men det får jag ta och göra nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: D

DUUUUKTIII

2010-09-23 @ 19:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback