Buss

Idag inledde vi dagen med teater. Jag fick sms och läraren blev lite bitter på mig. HEHE. I alla fall så gjorde vi en jättelame uppvärmning av hjärnan och evighetsboll innan det. Därefter så hade vi sex stolar. Det var en bil. Så satt det fem personer i bilen. En sjätte person skulle lifta och gå och sätta sig i bilen och göra en rörelse som de andra skulle härma. Chauffören hade vissa problem eftersom den skulle köra samtidigt. Sen så bytte man. Chauffören gick och alla andra hoppade efter. Så kom det en ny liftare med en ny rörelse. Senare lade vi till att man skulle göra ljud och rörelse och slutligen rörelse och prata om något.

Så hade vi musik. Folk spelade upp låtar och vi fick veta att vi ska ha en utbytesstudent vid namn Gaia (?) som ska vara med på våran EO (dans, teater och musik). Zzzzz.

Dans! Då dansade vi till Beat it och körde basket med osynliga bollar. Det var inte kul när läraren helt plötsligt ropade "Nu är det bara en boll och det är Isabelle som har den!". Så kom 15 personer rusandes emot mig och försökte ta min osynliga boll. FU. Jag lyckades behålla den i typ en halv minut, haha. Jag vann över Julia sen också. Score.

Uhh... Lunch. Bajs. Bild. Tråkigt. Japanska... Åh, japanska. När Yoko ska ställa någon en fråga går hon fram till personen och klappar på bordet framför dem. Hon gör alltid så. Jag och Nadja var roade. Så lärde Yoko oss att man INTE ska säga buss. Hon vill att vi ska säga bus. HEHE. Uhh... jaa... så fick jag skriva a, i, u, e och o på tavlan! Fedt cool jag är! Jag trodde att jag skulle få skriva en av dem och sen visade det sig att jag fick skriva alla. FU. Jaa, så fick vi ett papper där vi skulle fylla i lite saker. Jag gjorde klart det på lektionen och det var läxa till på fredag. Woops. Jag satt mest och ritade, lol. Jag ritade Kato-kun! Han är söt.


Kommentarer
Postat av: D

På tal om japanskaläxan: HELVETE, jag har spanskaläxa -.-'

Teater låter intressant! Jag har ingen aning om hur bra jag är på att spela dock.

Basket utan boll? LOL, DET VILL JAG PROVA :D

2010-09-14 @ 20:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback