Skillnaden mellan dumle och choko

Ni kanske inte har funderat på vad som är skillnaden mellan dumle och choko är, men jag har! De må se likadana ut, men de smakar inte likadant och efter ett flertal tester har jag kommit fram till vad skillnaden är! Choko är mycket godare att doppa i te. Sådärja, nu behöver ni inte fundera på det.

I lördags hade vi öppet hus i och med att min pappa fyllde 50 (vilket han i och för sig gjorde redan i torsdags, men whatever) och då var bland annat min morbror och hans sambo här (jag snackar Lars och Maria, inte Stellan och hans fru, k?). När de var och smög omkring här uppe så var Maria inne i mitt rum och ställde lite frågor om Gackt. Den sista frågan hon ställde var: "Är han bra då?"

Varför skulle jag slösa hundratals kronor på en artist ifall denne inte är bra? Varför skulle jag tapetsera en hel vägg med en artist ifall jag egentligen inte tycker om artisten? Visst, man kan ju tycka att folk är snygga utan att gilla deras musik. MEN. Skulle man då tapetsera en hel vägg med dem där bara materialet gått på flera hundra kronor? Och sedan slösa flera TIMMAR på att sätta upp bilderna. Skulle man ödsla så mycket tid ifall man inte menar allvar med sin fandom?

Gahhh.
Eftersom mitt internet i princip inte fungerar (har försökt gå in på youtube sen jag började skriva det här inlägget och jag har fortfarande inte tagit mig dit) så tänker jag ta och räkna den förbannade matten jag måste räkna, samt göra klart japanskaquizet. Samtidigt som jag dricker te. Forest fruit. Hoppas det är gott =(

JAG VILL SE SKINS.

Kommentarer
Postat av: D

GACKT is the shit. Dumma unge.



SKIIINS :D <33

2010-10-05 @ 16:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback