Grattis bror!

Idag fyller bror 20 år, wiowio!

 

Bara därför tänker jag berätta vad han gjorde mot mig idag. Jag satt, helt oskyldigt, på soffan då han kom uppför trappen. Han tacklade ner mig i soffan (så att jag halvlåg och inte satt) och började kittla mig under fötterna. När jag lyckats få bort mina fötter från honom så sa mamma att jag skulle ta och duscha (innan farfar och Sally skulle komma). Då tog Robin tag i mina fotleder och drog ner mig från soffan. Sen gick han.


Kommer inte ihåg om det var innan eller efter, men han var inne i mitt rum och tog en posebild på sig själv (se bild) och en bild på mig när jag kom gåendes från hans rum. Med min kamera, givetvis. Vad annars?


Kommentarer
Postat av: D

WOOH GRATTIS 20 WAOW FRAM ME SPRITEN GRR



Din bror är random.

2010-10-09 @ 15:14:35
Postat av: Liza

XDD

2010-10-10 @ 22:08:04
URL: http://liiitza.wordpress.com
Postat av: Julia

sv; We'll see!

2010-10-12 @ 22:23:01
URL: http://kjaerleik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback