Responsgrupp

Sitter på svenskan och borde egentligen sitta och ge respons på en i min grupps reportage. Finns dock inte så mycket mer att säga om den, så jag har suttit och gjort ingenting de senaste tio-femton minuterna.

En tjej som skulle vara med i våran grupp är sjuk och om jag ska vara helt ärlig så är jag nästan lite glad för det. Det är inte det att jag vill vara elak eller inte tycker om henne, men hon hade säkert kunnat gett mig en himla massa respons på mitt reportage, vilket killen i min grupp inte riktigt kan, vilket är sweet... ja, nästan. Om det inte hade varit för det faktum att vi ska hålla på med de här reportagen i en vecka till. Om det inte hade varit så hade allt varit askalas. Srsly

Åh, läste världens bästa bok i morse. Grät en flod i bussen och blev självklart utstirrad. BAW. Men vadå, man får gråta om det är en sådan bra bok. Lovar.

Jag är hungrig.

Kommentarer
Postat av: chiaki

aaw svenskarepotage? låter jobbigt.

jag hade en muntlig novellanalys inför hela klassen igår (alla måste ha det), det var hemskt!

jag är sämst på muntliga saker XD

2010-11-27 @ 17:19:55
URL: http://xchiaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback