Dag 03 - Mina föräldrar

Papi (Ola)

Mami (Katarina)

Jag älskar mina föräldrar. Dock har jag inga bilder på dem eftersom 90% av mina bilder ligger på datorn mina föräldrar stulit av mig (deras dog). Jag vet att jag inte är ensam att säga såhär om mina föräldrar, men det är sant - jag har världens bästa föräldrar. Även om pappa kan vara bitter när han inte får sin mat (han är som Skalman, skojar inte) och fast mamma gärna beskriver hur hon möttes av bajs det första hon möttes av när hon kom till jobbet. Helst när vi äter!

Mamma som tror att kameran inte fungerar när hon glömt att starta den. Pappa som skickar en kopia på alla sms han skickar till någon annan till mig. Mamma som låter mig beställa GACKT-saker även om hon tycker att det är slöseri på pengar. Pappa som kan berätta samma sak för en flera gånger, eftersom han glömt bort att man antingen hört det förut eller faktiskt var med när det han vill berätta hände.

Jag har aldrig skämts över mina föräldrar (vad jag kan minnas). Inte ens för de extremt fina bilderna mamma lägger upp på Facebook (se ovan).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback