Svar till frågestund

Om det finns NÅGOT du tycker att GACKT absolut borde ändra på, vad är det isf?
Hans sömnvanor.

Vad är det bästa med mig? Och du får bara säga en sak, inte t.ex. "allt". Nyahaha.
Ego. Din humor.

Skulle jag få suga ditt blod om jag blev vampyr? Hahahaha.
Självklart, babe.

Vad skulle du vilja heta om du inte hette Isabelle?

Strycnine, hahah. Nä, men jag vet inte.

Varför tycker du om orange hårfärg så mycket?!

Det är hett. Yassen Gregorovich (i Stormbreaker, har glömt vad skådespelaren heter) har orange hår... Jag vet faktiskt inte varför jag i allmänhet har en crush på orangehåriga. Jag älskade orange när jag var yngre, kanske därför?

Vad längtar du till just nu?

Sommarlovet! Fast jag längtar ju till andra lite mindre saker, men sommarlovet ska bli askalas.

Vad är det bästa som någonsin hänt dig av vad du kan minnas? :D
Det var en klurig en. Upptäckten av GACKT var något stort, men något som är ännu större är att jag träffade Desirée! Hon våldtog min humor, fick min engelska att ruttna, gjorde mig till den skorpion jag egentligen är och fick mig att återgå till kiss- och bajsåldern. Tack, babe.

Vill du bo någon annanstans i Sverige? Isåfall, vart?

Jag trivs ganska bra här. Annars så skulle jag kunna tänka mig att bo någonstans där det finns fler japanska/asiatiska affärer och dylikt, typ Stockholm. Dock skulle jag inte kunna stå ut med att bo i centrum av Stockholm. Kanske i utkanten där det finns lite folk, lite avgaser och lite... av allt.

Favoritfilm?
GACKT VISUALIVE ARENA TOUR 2009 Requiem et Réminiscence II Final, haha.
Om inte den räknas som en film: Moon Child, The Green Mile, A Cindrella Story och Boys love.

Har du något AMERIKANSKT band/AMERIKANSK artist som du tycker om väldigt mycket?
System of a Down och Nickelback är kickass.

Favoritmusikvideo med GACKT?

Tsuki no Uta såklart!! Skämt åsido. Det är svårt att välja en. Vanilla är kickass, och jag gillar även 雪月花 - The End of Silence, Arittake no Ai De och Kimi no Tame Dekiru Koto (och och och... det är så svårt att välja en)

Vad är det du längtar mest till med gymnasiet?
Att slippa Vännäsby skola och dess elever, få börja om på nytt och få hålla på med det jag tycker är intressant, som jag tycker om, istället för att torteras med timme efter timme av NO (seriöst, det är det enda vi har).

Vilken av Gackts kroppsdel är snyggast?
Jag gillar hans överarmar. Och hans lår. Och hans mage. Och hans ansikte. Hans ögon. Hans ben. Hans fötter. Hans händer... Hmmm... Hans magnum, eheheh...

vem i the gazettE e snyggast?:3
Aoi.

Vad irriterar du dig mest på när det gäller Gackt?
Att det i princip inte finns något han inte är bra på. Show some humanity, dude.

Vilket Gackt låt tycker du minst om?
Jag har ingen låt som jag inte klarar av att lyssna på, men om jag måste välja en som jag tycker mindre om än andra så är det... eh... slå mig inte... Secret Garden. Den har sina bra delar men... njaeh.

Gillar du kinesisk musik? Som t.ex. pop.
Jadå.

När fick du först reda på Gackt?

Kanske 2007 eller 2008. Minns inte exakt. Laddade ner några album, typ Crescent, Moon, Diabolos och Love Letter. Tyckte dock bara om Vanilla först och tvingade mig sedan att börja lyssna på Mizerable även om jag då tyckte att den sög.

Favoritbild på GACKT?

Jag har en liten crush på den här bilden:

Fast ärligt talat så har jag alldeles för många favoritbilder för att kunna välja ut en. Det finns så många olika bilder, på så många olika sidor av Gackt, liksom.




Eftersom ni var så dåliga på att ställa frågor så hittade jag på några egna!!

Vad hatar du?
Värme. Seriöst, är det något jag inte kan stå ut med så är det värme. När det är kallt kan man klä på sig, men på sommaren är det så varmt att man fortfarande dör även om man är naken. Vad ska man ta av sig då? Huden?

Vem av dig och Camilla är bäst på sudoku?
Jag, duh.

Har du för tillfället problem med att dina fötter håller på att brinna upp?
Eh, ja.

Vad har du för skostorlek?
42 och det är en VÄRDELÖS storlek, believe me. Alla damskor är upp till 41 och jag försöker hitta några skor jag kan ha på das almighty bal. Stövlar kanske? Men Gackt har typ 42 så det är okej... Jag överlever. Det värsta var att min mamma tvingade mig att prova 41:or en hel dag även om jag sa att jag faktiskt HAR STORLEK 42!



Kommentarer
Postat av: Dessisen

Haha naw. Vi våldtog svenska språket också.



Och bilden... JAG HATAR DIG XD



DU är dålig =( JAG KOM PÅ MASSA FRÅGOR OCH DU VILL BARA HA MEEER OCH MEEER

2010-05-17 @ 20:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback