Smärta

JAG HAR ONT, OKEJ? Mina höfter gillar inte mig. Jag och mamma tävlade tidigare idag om vem som hade mest ont. Jag vet inte vem som vann.

I fredags var det cirkelträning, cyklade två mil i lördags och har sprungit både igår och idag. Buhu.
Apropå det... just utanför skogen där jag springer har de dumpat ett berg med kobajs (på en snöhög). Smells delicious.

Jag tänker inte utmana ödet och cykla till skolan imorgon. Det är ändå motvind åt vilket håll man än cyklar här.

Fast som Ågerlindare är det skamligt att säga något annat än "det ska kännas att man lever". Så ptja.

Annars händer det inget speciellt i mitt liv för tillfället. Hade nationella i tyska idag, läsförståelse, och har muntliga nationella i engelska och matte imorgon. Muntliga i svenska på onsdag. Tror att vi även kanske kommer att ha fysik laboration (nationellt prov det också) och möjligtvis hörförståelse i tyska. Om skolan älskar oss? Jaa! Speciellt när det bara är tisdag och onsdag kvar den här skolveckan och de PRESSAR ihop allt på en gång. Måste ta och fixa ihop någon vettig redovisning till nästa vecka också.

Apropå läsförståelsen... jag gissade på varenda sida. Det har aldrig någonsin gått så dåligt för mig på ett prov. Och apropå prov så fick jag VG på fysikprovet vi hade för evigheter sen. SCORE!

Det ska kännas att man lever.

Kommentarer
Postat av: Dessisen

TAHA, ÄÄÄGD!

Jag cyklade till Fotoclick idag. Fy i helvete.

2010-05-10 @ 16:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback