Pakakakahaa

Jag är fortfarnade i Fjollträsk. Vi håller på med den dagliga duschrutinen och Jessica ligger fortfarande i sängen under två täcken och med två kuddar.

Det är bara Jessica som ska duscha nu, tror jag, men hon bara segar och segar. JAG ÄR HUNRIG. MATA MIG.

Igår gick vi i typ fem-sex timmar och det tog aldrig slut. Vi åt middag strax före åtta. Fast sen åt vi hela tiden fram till tolv. Nomnomnomnom.

Öbööh. Vi är typ hemma imorgon vid middagstid så det är bara en lång dag kvar. Vi ska liksom ner på stan (PLATTAN OMFG) och sen ska vi till Gröna lund och checka läget. Iz bringing my camera, yez. Den trodde jag att jag tappat bort, men så kan det gå när man har dåligt minne och ger kameran till Camilla och sen glömmer bort att man gett den till henne.

HMM. Har jag något mer att skriva? Vi såg bröllopsfotografen igår. Den var ganska bra, men huvudpersonen irriterade mig för han blev ful när han kliippte av sig håret.

Det var nog allt... eller något. Det känns jobbigt att vi ska se/höra Sommarkrysset och inte åka hem förrän mitt i natten. I och för sig sov jag väldigt bra inatt, men ändåå.

Igår provade jag tre miljarder olika koftor, boleros, kavajer och diverse annat. Jag hittade en awesome för typ 899 kr. Nej. Öh.

hjhjhrdojhrjdhjodhrjordhjhrrjodhjohrdjorhojhhjopkawpkoegg

Note to self: Fråga aldrig Camilla om vad du ska blogga om. Hon drygar bara.

Just nu snurrar hon ett sugrör över tangentbordet och försöker psyka mig så mycket som möjligt. Det är ganska irriterande, jaa.

MEN ORKA HEJDÅ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback