Min familj är fullkomligt normal.

Pappa: Och du ska duscha imorgon.
Jag: Jag duschade imorse.
Pappa: Gjorde du?
Jag: Ja.
Pappa: Blev du blöt?
Jag: Nej.
Pappa: Inte?
Jag: Nej, jag torrduschade.

Jag: Kommer du att kontakta mig imorgon?
Mamma: Troligen.
Jag: Okej, jag kommer att vara uppe när du ringer!
Mamma: Ha ha ha

Jag låg i sängen EN gång när hon ringde! EN! Nu tror hon att jag alltid sover!

Jag och bror körde sten, sax, påse om vem som ska få äta upp den sista mackan av en brödsort imorgon. Jag vann. Hoppas att han inte äter upp den, ty han kliver upp tidigare än mig. Han åker tidigare än mig. Booh.

Kommentarer
Postat av: Liza

Jag längtar som tuuuuusan tills jag ska få se VISUALIVE på fredag!!! Jag kommer dö. Ja. Hehe.

2010-05-12 @ 14:02:40
URL: http://liiitza.blogg.se/
Postat av: Dessisen

Skulle inte förvåna mig om han åt upp den. Jag menar, det är ju ROBIN vi pratar om!

2010-05-12 @ 15:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback