Lame

Mina blogginlägg har varit ganska lame den senaste tiden. Jag tänker inte be om ursäkt för det, för det här är faktiskt min blogg. Ha. In your faces.

Jag känner ingen större lust att blogga. Det händer inget speciellt i mitt liv direkt, så jag har inte heller något att blogga om. Jag läser böcker, jag går i skolan, jag skriver, jag dricker vatten och proviva, jag tänker, jag ser på filmer som jag inte borde se, jag stannar uppe längre än jag borde... and so on. Jag började se en film halv tio iförrgår. Den var två timmar lång. Kändes ganska värt... men filmen var bra!

Jag överlevde en gruppredovisning idag, men jag har aldrig känt mig så... förnedrad efter en redovisning förut. Jag blev avbruten ett flertal gånger och när de inte pratade så lyssnade de inte direkt heller. Tveksamt om de ens minns vad jag redovisat om.

Idag drack jag varm choklad... eller choco cream eller vad det nu var. Det var över 25 grader varmt ute... men jag föll för grupptrycket. Sjuklingarna skulle ju ha, så då vill jag också ha!

Jag hatar matte just nu. Mest för att vi har teknik på matten. Så extremt oawesome. Sen hjälper det inte att jag har ständig huvudvärk och är trött mest hela tiden. Så sent går jag ändå inte och lägger mig. Jag får minst sju timmar varje natt. Eller okej, drygt sju om man ska vara noga. Sen lägger vi på en näve skoltrötthet på det... Ja, ni fattar.

Det ska bli så sinnessjukt skönt att slippa Vännäsby skola och klass 9b. Finns inte en enda person i den klassen jag känner att jag kommer att sakna. Ptja... jag orkar inte skriva mer. Jag har hittat en lista jag vill fylla i istället! WOHOOO!

Kommentarer
Postat av: Dessisen

Choco cream wtf?! =o

2010-05-21 @ 15:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback