Home sweet home.

Jag är hemma. Hemresan var otroligt dryg och det slutade med att jag och Camilla tävlade om vem som snabbast kunde lösa sudoku på olika nivåer på hennes mobil. Jag tog ledningen på "medel" med 1:54. Efter några försök kom hon ner till 1:54 och jag ägde genast ut henne med 1:49. Bittert ville Camilla testa på "svår" istället. Hon fick en tid på strax under åtta minuter. Min tid slutade på drygt sex och en halv minut. Sen spelade inte vi något mer... (fast det berodde på att hennes mobil hade låg batterinivå, men ändå!).

Hmm... ja. Vi stannade på IKEA i Sundsvall och där skulle vi äta. Köttbullar och potatis, oh nom nom nom. Pappa beställde en stor portion. 20 köttbullar och fyra potatisar. Sjukt. Mellan var 15 och liten 10. Jag brukar äta... fem? Miniportion?

Jag och Camilla ville inte vara med så vi gick och handlade på Coop innan vi drog till husbilen och spionerade på en hon umgicks med förut. Diskret spionage. Pappa kom sedan till husbilen och spionerade med oss. Han tog på sig sina solglasögon och glodde lite. Mamma handlade godis under tiden.

Woah, jag upptäckte nyss att jag faktiskt har blåmärken på/runt nyckelbenen. Tror att min väska och diverse berg- och dalbanor har krossat mig. Har ett rivsår och en svullnad också. Det ska kännas att man lever.

Hmm. Egentligen borde jag sova, men det är lite jobbigt eftersom jag inte har några påslakan och dylikt än så länge. Massa halvt uppackade saker täcker dessutom min säng. Jobbigt. Jag tror att jag läser lite... mm... istället.

Kommentarer
Postat av: Nadja

sv: Jadå, det hade jag!

Hoppas du också hade trevligt (^^)

2010-05-17 @ 10:30:57
URL: http://nadjaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback