Hemma

Ni kanske inte har märkt något, men jag har inte bloggat på tre dagar. Detta beror på att jag har varit i Lycksele i tre dagar. Har inte ens varit hemma i en timme än, trots det har jag hunnit med saker det normalt tar mig en hel dag att göra, eller veckor. Det tog mig några månader att packa upp min väska sist jag var i Lycksele - nu tog det bara några minuter. Typ rekord.

Har sovit dåligt de senaste tre nätterna och pratat oavbrutet i tre dagar. Bussresan hem var ganska pain eftersom jag var för trött för att ha ögonen öppna, men om jag hade dem stängda forsade det ur mina ögon så fort jag gäspade. Jag löste det genom att sitta som en åsna större delen av bussresan samtidigt som jag tänkte på mitt förhållande till Gackt och hans musik. Det ska jag ta och utveckla när jag kommit hem från skolan imorgon, eftersom jag verkligen inte orkar nu. Ska bara kolla Gackt-bloggar samt alla andra bloggar jag följer, samt läsa lite fanfics. Borde vara klar innan elva, hoppas jag.

Hmm. Har fått min Gackt-tidning och VISUALIVE dvd:n. Jag är i happyland, tro mig. Hade tänkt att se imorgon (även om jag sett dokumentärdelen flera gånger och alla uppträdanden förutom två-tre låtar eller så. Kickass. Dock så kan jag inte det, för mamma har gett mig order om att packa ihop alla mina saker.

BLEH!
Jajajaja.


DESIRÉE
> Jag har en idé till rollspelet och jag hinner glömma den innan du kommer hem imorgon. Tänk om media tog en bild där Stry och Iwao hånglade och så photoshopade de Iwao så att han såg ut som någon annan. Och inte nog med det! Om då Gackt står i bakgrunden på det riktiga fotot kan de photoshopa honom till en tjej och så får han damp när han ser bilden och tror att Stry varit otrogen! ...det var vad jag tänkte på bussresan hem, ja!

Kommentarer
Postat av: Desirée

Jag hade också tänkt blogga om GACKT ju! Fast ett liknande inlägg.



Haha, awesome idé. Menmenmen. Om Gackt står i bakgrunden på det riktiga fotot, borde inte han fatta att det är photoshopat då?

2010-05-03 @ 17:05:33
URL: http://gacchan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback