En helt ny värld.

Disneymusik ftw.

I alla fall! Igår fick jag veta vad jag fick på mattenationella. Åtminstone tror jag att det var igår... jo, det var det. För att få MVG skulle man ha 21 VG-poäng och 6 MVG-poäng. Jag hade 26 och 8. Fick maxpoäng på muntliga! SCOOORE! Pratade med Boström idag också, angående muntliga nationella. Han sa att jag kanske fått en sjua. Fick jag en sjua på muntliga betyder det att jag fick MVG på hela engelskanationella. En sjua var det lägsta jag behövde, liksom.

Hmm! På fredag ska vi få se både engelska och svenskanationella. Svenskan är jag inte ett dugg orolig över. Idag när Amanda pratade betyg med Marianne och jag stod bredvid, så sa Marianne att jag är den enda i min klass som har MVG o_O SCOREZ!

Idag skulle vi ha syslöjd. Våran syslöjdslärare var borta förra veckan så jag har längtat sen dess. Hon var borta. Så vi tog bussen och stack hem. Wiowio. Då kom Patrik och hans kompis och strippade på gräsmattan. Patrik låg och solade i kalsonger. Typ jaha.

Jag tycker redan inte om verkstadsteknik. Idag har vi haft teknik, geografi (fast ingen gjorde något, länge leve vikarier...), biologi och TEKNIK IGEN! Fast snarare teknik/matte. När mamam kommer hem ska jag fråga om jag får ta semester 4, 6-7 juni. Vi har elevens val och det fanns verkligen inga intressanta alternativ. Revygrupp, praktik, LAN, filmanalys, rid...nånting, idrott... och friluftsliv/fiske. Det är alla jag kommer ihåg. Jag tänker inte vara med på någon revy och hjälpa till inför "festen", jag har ingen praktiplats, jag tänker INTE sitta på skolan ett helt dygn och sitta vid datorn, jag orkar inte se på film oavbrutet i tre dagar och analysera dem, jag är inte intresserad av ridteori och att jobba i stallet, jag är inte intresserad av orientering och styrketräning... jag vill inte fiska eller vara ute i naturen eftersom det troligtvis kommer att bli övernattning och det känns bara ovärt.

Buhuh. Allt efter att betygen har blivit satta är ändå meningslöst att gå på. DE KAN ÄNDÅ INTE GÖRA NÅGOT ÅT SAKEN! AHA AHA HAA! FEEL IT OH YEAH.

Jag är klad.

Patrik:
Kommer du gå ut med högre betyg än vad jag hade då?
Jag: Vad hade du?
Patrik: 175.
Jag: Ptja... bara jag inte sänker mig med 95 poäng borde det vara lugnt =)

Jag kommer dock sänka mig med 5 poäng. Teknik, haha.

Kommentarer
Postat av: Dessisen

Seriöst, LAN? Vafan, din skola är cp.

2010-05-19 @ 21:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback