Abooba!

Namn: Isabelle
Smeknamn: Kärt barn har många namn.
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Lite led kanske, frustrerad. Hatar att vilja skriva och orden vägrar komma ut.
Favoritgodis: Det som inte är äckligt och ger vedervärdig eftersmak (dvs choklad eller polkagrisar).
Är det nåt du absolut inte äter: Äcklig mat.
Musik just nu: Old age of wonders, of elvish emotions... proudly survived in the myst of the stars... magical dawns, holy vision of angels...
Vad åt du senast: Äpple.
Vad sa du senast: "Okej"
Favoritkläder: Min absoluta favorittröja är min lila. Det kanske någon har märkt, inte?
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok vilken skulle du välja då? En bra epok.
Sommarplaner: Sommarjobba... umgås.
Är du bra på matte: Ibland.
Fisk eller badkruka: Badkruka.
Favoritfärg: Svart och röd.
Saft eller alkohol: Vatten!
Hur många kuddar sover du med: Jag har bara ett huvud.
Favoritväder: Lagom.
Spelar du nåt instrument: Njet.
Morgon- eller nattmänniska: Natt.
Sparare eller slösare: Sparare om jag lyckas hålla mig från att beställa Gackt-saker.
Vem är viktigast för dig: Det är mer än bara en person.
Det bästa du vet: Att leva. Här.
Bästa film: Har flera favoriter.
Tror på liv på andra planeter: Beror på.
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej.
Tror du på mirakel: Nej.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja.
Ser du på kärleken som ett misstag: Kärlek, huh? Vilken kärlek?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Lagom.
Glasögon, linser eller inget: Glasögon
Teknisk eller oteknisk: Oteknisk.
Är du kittlig: Joo... lite.
Snarkar du: Ibland.
Stjärntecken: Skorpion.
Rädd för insekter: Vissa.
Äckligaste insekten: Fästingar och myror.
Det här är jag bra på: Tänka.
Musikstil: Allätare.
Lyckotal: Jag blir inte lycklig av tal, så förmodligen inget?
Favoritfilmgenre: Romantiska komedier är lättsamt att titta på.
Bästa bok: Hur många exempel vill du ha?
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Teleport, telepati... bra fråga.
Favoritord: Askalas, sweet, kickass och ägd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback