Zimmer

Requestbilder på mitt rum:

Bildkvalitén suger men jag orkar inte ta några vettiga bilder, okej?

Säg hej till mitt skrivbord, Arnold (som kör en massa uppdateringar) och Magnus.

Samt alla Gackt-bilder, givetvis. Den som sitter på utevindsdörren är den första Gackt-bild jag satt upp. Den ser lite malplacerad ut om man jämför med de andra, men den är speciell ändå.

Sen hälsar vi på min säng, mina sju gosedjur (Izza, Fluffy, Brio, Misse, Rävis, Hubert... och insekten), mina pokémonlådor, min ihoprullade Jack Sparrow-affisch som knappt någonsin suttit uppe på väggen och halva Gackt-bilden som sitter ovanför pokémonlådorna.

Tittar man närmare på den blå hyllan ser man Angel säsong ett, Torchwood säsong ett och två, Gackt - The Greatest Filmography 1999-2006 RED & BLUE, A Cinderella Story, Stormbreaker och spelet Björnbröder (min personliga favorit av dessa)!

Den övre delen av min hylla. Ty bilden där man ser hela blev värdelöst så jepp.

Bakom min hydra (dvs till höger om Crocodile Tears - underbar bok) ser man GACKTIONARY, teehee.

Säg hej till min elefant också. Den som är spetsad av massa pennor. Massor av kärlek till den.

Här ser man en del till av min hylla (och min Gackt-kalender, kärlek).

Och eh... det är alltså smuts på linsen samt att mitt skrivbord faktiskt är smutsigt. Rätt tragiskt.

Det blågröna bordet/whatever står där (utanför) för att vi håller på med fuffens, ifall ni undrade över dess placering.

 

Någon som har noterat att jag mest fangirlat Gackt i det här inlägget?


Kommentarer
Postat av: Gacchan

Nä, jag borde väl ändå ta och sätta upp GACKT-bilderna du gav mig!

2010-03-21 @ 16:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback