Woho.

Jag har upptäckt nackdelen med att ha ett urringat linne på sig - det blir kallt om man andas så att det blåser ner. Det gör jag hela tiden, ifall ni undrar.

Öbö. Idag så hade vi idrott. Vi skulle köra evighetsboll fast med snöbollar. Man fick göra hur många man ville och kasta hur mycket man ville. Ganska kaosartat. Sen ändrade vi till att det var en som kunde ta andra och blev man tagen skulle man ta andra (med snöbollar). Dock fick alla kasta på den som skulle ta folk. Gick inte så bra för Leo, nej. Sen körde vi fotboll... i snön. Vi hade ingen bestämd plan (eller alltså, den var hur bred som helst) och när folk sparkade ut bollen i djupsnön fick folk "springa" dit med snö upp till midjan. Såg roligt ut, ja. Därefter ändrade vi så att vi körde fotboll med händerna. Ganska kul, si.

På musiken började vi med att skriva våran text. Den är mer som en dikt, men av vad jag kommer ihåg så går delar av den såhär:

"Let's take the car,
It's too far
Let's take the boat,
I have no coat
Let's take the bike,
no, I don't like
Then we walk,
so we can talk
Let's go to you,
I wanna see Sue"

Sen refrägen har jag glömt, men det är en massa färger... eh.


Kommentarer
Postat av: Gacchan

Asum. Jag vill inte skriva låååååt. När jag och Emelie skulle göra en på musiken så kom vi inte fram till något.

2010-03-26 @ 17:39:57
Postat av: mmautildah

fin blogg :)

2010-03-26 @ 19:14:13
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: mmautildah

Hur är det med dig :)?

2010-03-27 @ 08:54:59
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: mmautildah

låter toppen!:D

vad gör du?

2010-03-28 @ 12:21:15
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback