Va, vadå?

Robin: Gissa hur mycket RAM-minne hon har!
Pappa: 3 GB?
Jag: Nej! Fyra :D :D :D (osv)
Pappa: Ehh... alltså... vi köpte den med 3?
Robin: Det är fyra. Vi kollade på prestandan och det stod 4 GB.
Pappa: Konstigt.
Jag: Vi får ta och lämna tillbaka den.
Robin: Hahaha, ja! "Ursäkta... jag har visst fått en GB för mycket..."
Jag: Precis!

Poängen med det här är att det alltid har varit fyra. Det har inte ändrats över en natt, även om man faktiskt kan tro det!

Jag har alltså formaterat om datorn lite fint. Eller ja, installerat Windows 7. Paint är awesome! Det har massa specialfunktioner som jag inte fattar något alls av, men det ser ju ganska coolt ut så jag klagar inte. Ehehehe, jaa.

Den är snabbare nu, ifall ni undrar. Jag kan spela spel på FaceBook utan att det laggar sönder. Wow, liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback