TeacherxStudent

För tillfället håller jag på att skriva en fanfic (Gackt/Hyde, även kallat Gakuhai) på engelska. Än så länge har jag hunnit skriva 10 sidor och mer lär det bli (speciellt med tanke på att det ännu bara är början).

Fanficen handlar om Hyde som är en, ptja, vad ska vi kalla det? Stöddig elev, kanske. Han är inte populär bland lärarna (mest på grund av att han aldrig gör något på lektionerna och i princip alltid är sen) och har inte speciellt bra betyg. Dock finns det en anledning till varför, i alla fall delvis.

När deras lärare blir sjuk blir Gackt mannen som tar över lärarens roll. Den första lektionen han har upptäcker han en sovande Hyde längst bak i klassrummet och det är ungefär där allting börjar. Gackt upptäcker Hydes dåliga betyg och bestämmer sig för att hjälpa honom att höja sig genom att ha extralektioner med honom. Hyde tycks inte uppskatta hjälpen.

I alla fall! Vad jag skulle komma till är att jag undrar om någon skulle vara intresserad av att läsa och i så fall ge konstruktiv kritik?

So far:
5002 ord
10 sidor

Kommentarer
Postat av: D

JAG FINNS DÄR FÖR DIG HUN <3333

2010-03-26 @ 08:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback