Quote

Skulle citera det här förra måndagen, men hey, jag har dåligt minne.

Jag har klivit på bussen utanför skolan och betalar (visste inte om jag fick åka utan busskort och jag ville inte råka ut för en kontrollant):
Busschaufför: Brån? Det är ju bara att springa!
Jag: Ehh...

När jag kliver av:
Busschaufför: Det var ju ganska långt in i Brån...
Jag: Eh?
Busschaufför: Ja, det var väl lite långt att springa kanske.

Random!
För övrigt så vaknade jag klockan sex imorse (och då hittade jag min mobil under mig, men det är en annan  sak) och då tänkte jag "YES! NU FÅR JAG STIGA UPP!", så tittade jag på klockan och såg att den bara var sex. Det var bara att somna om (i mitt fall - ligga kvar i en timme och en kvart bara för att).

Kommentarer
Postat av: Anette

Åh, tack så mycket! ^^

2010-03-23 @ 16:02:09
URL: http://kiwicandy.blogg.se/
Postat av: Liza

SV: Woho! xD

2010-03-24 @ 13:38:28
URL: http://liiitza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback