Omdömen

(korta versionen utan det jag skrivit)

Jag har fått "ser ut att delvis nå målen för G" och "ser ut att nå målen för G"

Men det här... det är ju något nytt! JAG KÄPAR! Synd att vi har bytt idrottslärare nu, hahaha.

 

Och ja, min skola är så OTROLIGT teknisk att de skickar allt via mejl istället för post.

 

Tbh, jag tycker att alla omdömena är roliga.

 

"Du är duktig och engagerad." (NO-ämnena)

Årets skämt. Har hon missat att jag under alla lektioner den här terminen suttit och haft nedräkning till lektionens slut tillsammans med Olivia? Aja, jag klagar inte.

Och det roligaste... åh, det roligaste.

 

 

Lärarkommentar saknas, hahahaha.

 


Kommentarer
Postat av: Gacchan

Käpar, ja (Y)

2010-03-19 @ 22:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback